Trenutni favoriti

By Sandra Đukić - 16:51:00

Pozdrav devojke! ☺

-Prošlo je mnogo vremena od kad sam zadnji put pisala favorite. U poslednje vreme sam probala baš mnogo novih proizvoda i bilo bi šteta da ne preporučim neke koji su me potpuno oduševili. 
Ovog puta je tu samo šminka, o preparatima za negu kože ćete čitati uskoro. 


-Ovo su svi proizvodi koji su moji trenutni favoriti. Sve sam ih zaista puno koristila i misli da sam stekla konačni utisak o njima. 


-Krenuću od proizvoda za ten. Aura Cover me! puder u broju 4 ''beige'' sam dugo vreme gledala i čitala razne recenzije. Bile su samo reči hvale i želela sam da se uverim u sve što ovaj puder obećava. Odmah ću vam reći da je prekrivna moć velika te da se meni pegice gotovo ne primećuju ispod njega, a znate i sami koliko ih imam. Takođe je jako lagan u odnosu na prekrivnu moć. jako mala količina je potrebna da se pokrije celo lice i mislim da ga neću skoro potrošiti. Zaštitni faktor je 20 što je sjajno u letnjem periodu. Puder ne oksidira.

-Dugotrajnost pudera produžava Aura Fix me! fiksator za lice. Imala sam jednu proslavu pre neki dan i nosila sam Cover me puder sa rumenilom, bronzerom i hajlajterom od pola deset ujutru do tri ujutru sledećeg dana. Fiksirala sam šminku i apsolutno ništa se nije mrdnulo sa lica. Zaista sam zadovoljna i fiksator je premašio moja očekivanja. 

-Nakon što sam potrošila korektor koji sam koristila, odlučila sam se za Above i beyond full coverage NYX korektor u ''teglici''.Nisam se pokajala ni u jedno trenutku. Najviše mi se sviđa prekrivna moć i što se ne uvlači u linijice ispod očiju kada se matira. Nije najpraktičnije nositi četkicu svuda uz korektor kako bi se naneo te ću razmisliti da li ću sledeći put uzeti ovaj ili HD korektor sa aplikatorom.

-Na blogovima je lepo izgledao, ali totalno sam poludela za Aura hajlajterom u broju 220 'moonlight' kada sam ga probala na svojoj ruci. Pigmentacija je odlična, prelepo izgleda na koži i daje joj svežinu te prirodan sjaj. Koristim ga gotovo pri svakom šminkanju od kada sam ga kupila i razmišnjam o kupovini preostala dva iz ove kolekcije aurinih hajlajtera. U međuvremenu sam kupila Aura city lights hajlajter, te ćemo videti kako će se pokazati i hoće li se možda on naći u sledećim favoritima.

-Stvar koja mi se u početku u opšte nije sviđala je postala jedna od mojih omiljenih prozvoda i neizostavan deo gotovo svakog šminkanja. U pitanju je Aura glorious cheeks ''Vintage peach'' rumenilo. U početku me je nerviralo jer nisam mogla da ga izblendam sa hajlajterom i bronzerom, no kada sam shvatila kako da ga nanesem a da mi obraz ne izgleda kao zastava, odmah je postao jedan od mojih omiljenih prizvoda. Jako neodređena nijansa, između boje breskve i roze (ne izgleda isto kao na swatchu). ne trusi se i lako se nanosi.



-Prvo sam brinula da mi veštačke trepavice ne zatvore oko jer su jako dugačke, ali one izgledaju prelepo na očima i potpuno promene izgled lica. Probala sam trojku i četvorku od aure, ali trojka mi je pregusta dok su Aura 04 ''miaou miaou'' trepavice taman. Lepim ih sa aura belim lepkom koji ih je držao tokom cele proslave trajanja od 18 h na mestu. Ne izgledaju mnogo neprirodno (osim dužine) i nisu dramatične. ☺


-Znate koliko volim desetku od Golden rose mat tečnih karmina, te sam odlučila da probam još neki. Nude nijanse idu uz sve te sam se ovog puta odlučila za jednu takvu nijansu - Golden rose long stay karmin br. 11. Još jedna neodređena boja prema bočici, ali na usnama deluje tamnije i baš njud. Recenziju o desetki imate na blogu, a iste utiske imam o ovom karminu.


-Okej, ne znam gde se zagubila slika ove dve olovke gde su cele. Da vidite kako izgleda Golden rose olovka za obrve kliknite ovde. Moja je u nijansi 306. Dejana Erić je baš hvalila ove olovke i definitivno me podstakla da ih isprobam. Kremaste su i laganim pokretima možete popuniti obrve. Drži ih u mestu fiksirane. Koristim je već neko vreme i definitivno ću kupiti ponovo ovu olovku.

-Eveline eye max precision olovka za oči ''black'' možete videti ovde.  Ono što me je oduševilo kod ove olovke je sunđerčić koji ima sa druge strane i pomoću koga se ova olovka lakše blenda. Savršena je za crni smokey eye jer se senke na nju jako lepo nadograđuju i služi kao baza za tamne senke. Kao što gore vidite. odlepila sam dekleraciju i uprkos tome što je koristim nešto manje od mesec dana, natpis se izgrebao. Nadam se da mi ne zamerate što je u takvom stanju, haha.

-Još slika možete pogledati ispod.




-Na licu imam puder, hajlajter, rumenilo, olovku za oči kao bazu, olovku za obrve, korektor, trepavice i fiksator iz ovog posta, a na slici pored karmin i sve isto osim Eveline olovke. Kada slikam baš hajlajter i obraz, nekako slika postane žuta, tako da se ne vidi hajlajter baš najbolje.

                   

-To je sve za ovaj post. Očekujem vaše komentare. ♥

Da li želite da napravim make up tutijal u jednom od sledećih postova od prvog make up-a? 

Instagram: @Misseslandy


Ask.fm: @fashionlistt


pinterest: @Misseslandy



Twitter: @Misseslandy
https://4.bp.blogspot.com/-ZdZI_PlANxs/WQjJVJX8HhI/AAAAAAAAJNY/NtZK3KU_fM8ypcgj9ffbaTn7ZhSczteCwCLcB/s1600/1a65e8f9912942e39e0668fe6b02c2fb.png

  • Share:

You Might Also Like

23 коментара

  1. Super post! Sve mi se sviđa ,posebno ruž koji je preljepe nijanse!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post.
    Danas sam gledala ovaj Aurin fiksator i dvoumila se da li da ga kupim :D
    Želim ti lijep početak sedmice, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga. <3
      Verujem da se nećeš pojajati ako ga uzmeš, ja ga koristim već par meseci u nazad i definitivno ću ga opet kupiti.

      Избриши
  3. Super post! Šminka i ostali proizvodi su vrh, predivno izgledaju <33 Nemam nijedan proizvod osim Golden Rose karmina i olovke za obrve *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Ooodlični favoriti!
    GR mat ruževi su definitivno najbolja stvar na svijetu, ostale proizvode i nisam probala, ali imam veliku želju probati ovaj Aurin puder. ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Koristim Golden Rose tečni karmin i oduševljena sam njime. Hvala na preporukama.

    P.S: Mnogo si slatka, koliko imaš godina? :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajni favoriti, lepotice moja💙
    Uradi tutorijal obavezno💙💙

    ОдговориИзбриши
  7. Većinu ovih proizvoda nisam nikada isprobala, ali često čujem pozitivne komentare za njih :)
    SUper je post :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post! Nažalost,nisam probala niti jedan od ovih proizvoda,ali imam u planu probati ovaj Aurin fiksator. Nijansa ovog GR ruža mi se baš jako sviđa:)

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno si se nasminkala! Jos nista od Aure nisam isprobala, nadam se da ce to biti uskoro. Divna si♥


    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Jako mi se svidja izgled tvog bloga, sve pohvale.
    Bas volis Aurine proizvode haha, i ja ih isto volim. Svidja mi se ovaj hajlajter i to mnogo, bas je lep!
    Odlicno si uradila ovaj post, bas si se raspisala i potrudila.
    Zapratila sam te. :)
    Pogledaj moj blog ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ♥ Aura mi je omiljen brend trenutno, proizvodi su im zaista kvalitetni. ♥

      Избриши
  11. Odlican post! Par proizvoda sam probala,a ostale cu morati u naarednom periodu ! Divno si nasminkana !

    https://mystorysandra.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Obavezno očekujem tutorijal u nekom od narednih postova! Sjajni proizvodi. I super post!

    heresuniquegirl.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥