New in: zaful

Pozdrav, devojke! ☺

-Pre nekoliko dana mi je stigao paket sa Zaful sajta, želela sam da što pre isprobam stvari koje su mi stigle te vam ih recenziram. Takodje na sajtu mozete pogledati neke kupace kostime koji su na popustu, kliknite na Unlined bikini kako bi ste ih pogledali. U nastavku posta možete pročitati moje mišljenje o paketu koji je stigao.

-Što se tiče isporuke, čekala sam nekih desetak dana, kao što obično biva. Carinu nisam plaćala. Sve je stiglo uredno upakovano te nije bilo šanse da se išta ošteti za vreme transporta.





-Glavni razlog zašto sam poručila baš ovaj set četkica je njihov oblik koji je kao rog jednoroga!  U setu se dobije pet četkica: za rumenilo, puder, senku, korektor i pufnasta kojom se može nanositi hajlajter. prala sam četkice i ni jedna dlaka nije ispala.Četkice rade svoj posao, mekane su i što je meni jako bitno, zbog toga što vodim računa o feedu na @Misseslandy, a on mi se sastoji od bjuti proizvoda i stvarčica, sjajno se slikaju. Sve preporuke za ovaj set četkica. ☺




-Jedva sam čekala da paket stigne upravo zbog kupaćeg kostima koji vidite na slici, prvenstveno jer izgleda prelepo na sajtu i svojim kvalitetom i izgledom ispunjava moja očekivanja. Od prvog momenta mi se svideo, naročito ovaj deo iznad grudi sa preplitanjem. Donji deo je plitak. Moj je u veličini M i taman mi je, mada bi bilo bolje da sam naručila L. Jedva čekam more kako bih nosila kupaći kostim. ☺




-Kada su četkice stigle, svaka je bila upakovana u posebne kesice. Pri otpakivanju je aplikator ispao sa svoje drške i ne može se vratiti a da stoji. Dlačice su ispadale iz dve četkice, no pričvrstila sam kleštima ovaj metalni deo i sad su u redu. Pri pranju iz drugih četkica dlake nisu ispadale i lepo rade svoj posao, od nekih se dobiju duplikati. Sve u svemu, zadovoljna sam ovim setom četkica.



-Bjuti blender je dosta veći nego onaj koji sam prošle godine dobila sa dresslink sajta. Mekan je i poraste kada se nakvasi. Ne upija mnogo proizvoda kada se nakvasi te mi je savršen i mislim da ću bjuti blender zameniti četkice što se tiče pudera i korektora. 



-O braš egu nemam mnogo toga da pričam. Četkice se dosta lakše peru i ispiraju, te je ovako okej. Praktičan je i obavlja svoj posao. ☺

-To je sve za ovaj post. Pišite mi utiske u komentare. ♥

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

https://4.bp.blogspot.com/-ZdZI_PlANxs/WQjJVJX8HhI/AAAAAAAAJNY/NtZK3KU_fM8ypcgj9ffbaTn7ZhSczteCwCLcB/s1600/1a65e8f9912942e39e0668fe6b02c2fb.png

Share:

38 коментара

  1. Bas su divne stvarcice. <3 cetkice su predivne i drago mi je sto tvoj blender naraste :D imam ovu spravicu za pranje cetkica i olaksava zivot :D

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatke četkice. Ja jako volim jednoroge, pa mi je ovo top! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Četkice mi se posebno sviđaju, predivne su.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne stvari si naručila. Sigurna sam i da su dosta kvalitetne i da će ti divno koristiti. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo i posle nekog vremena korišćenja moje mišljenje se ne menja o ovim stvarima. ☺

      Избриши
  5. Odlican post! Kupaci je toppp! Moram ga naruciti! ♥♥

    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Savrsen post, delim tvoje misljenje!
    Cetkice su zaista izvanredne!
    Pratim te❤💄

    cleopatrassecret.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Odlične stvarcice Draga. Četkice mi se jako sviđaju i nadam se da fe ti dobro služiti pri šminkanju. Kupači mi se jako dopada, pogotovo crni.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Četkice su odlične, ne menjam mišljenje. :D

      Избриши
  8. Sve stvari su predivne. Moj favorit su prve četkice :) Uzvratila sam praćenje, blog ti je baš divan :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Četkice su divne :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Wow! Super stvari. Kupaći kostim je vrh i baš je veliki hit ove sezone. :) Četkice su preslatke. Uzvratila sam praćenje :*

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. Kupaci je predivan, a i ostalo je super :)

    ОдговориИзбриши
  12. Četkice su divne draga! Uzvratila sam praćenje ♥
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Nice, I like the bikini :)

    www.sophiaston.de

    ОдговориИзбриши
  14. Stvari koje si narucila su presavrsene ali mi se od svega najvise svideo kupaci kostim♥

    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Wow, super shopping :D
    Love your new bikini!

    xoxo Donatella
    ♡ www.discoveringtrend.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  16. Predivan post, učlanila sam ti se u blog jos prije :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m

    ОдговориИзбриши
  17. Hi Sandra!
    Thank´s for ypur visit and comment in my blog! I´m follow you too :)
    I love Zaful, the pink make-up breshes are so cute! I have the beauty blender and the chean brushes :)
    Have a nice week!

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥