10 beauty life hacks&tricks #4

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Po vašim dosadašnjim komentarima u ovakvim postovima mogu zaključiti da vam se jako sviđaju, te sam odlučila da nastavim sa pisanjem istih. U nastavku posta možete pročitati o nekim korisnim trikovima za bolji izgled. ☺


#1 Ako imate kosu ošišanu na paž i imate problem sa time da vam kosa uvek izlazi van, nemojte sušiti fenom kosu kada je operete već pustite kosu da se sama osuši, ja koristim ovaj metod i kosa 'uđe unutra.' Imam retku kosu koja je oštećena i nije baš preporučljivo da kosu izlažem toploti na bilo način, te mi je ovo omiljeni metod za stilizovanje kose.

#2 Imate malo vremena i želite talasastu kosu a nemate vremena da uključite figaro, odvajate delove kose i stilizujete je kako to obično radite? Vežite običnu pletenicu, uzmite peglu i pređite preko pletenice. Kosa će vam biti talasasta kada odvežete pletenicu. ☺

#3 Možete postići efekat punijih usana pomoću četkice za zude i cimeta! Potrebno je da stavite cimet na četkicu i prelazite preko usana, primetićete već razliku.

#4 Za naglašavanje plavih očiju koristite narandžaste, roze i crvene senke ako želite da istaknete njihovo plavetnilo.

#5 Često mi se dešava da žurim negde i treba da nalakiram nokte, no u međuvremenu polomim neki od njih. Rešenje je sledeće. Kako bi ste fiksirali polomljeni nokat i mogli da ga lepo nalakirate u koliko vam se ovo desi, namažite sloj providnog laka, zatim stavite deo kesice čaja na nokat, preko nje pređite providnim lakom i isturpijajte ga. Sada možete da ga lepo premažete drugim lakom. ☺

#6 Što se tiče pravljenja afro-lokni, mali pramen kose uvijte oko olovke i pređite par puta peglom za kosu preko toga. Provereno radi. ☺

#7 Sa leve strane je konturisanje lica srcastog oblika, a sa desne konturisanje licau  obliku dijamanta.























#8 Osobama sa masnom kožom se ne preporučuje korišćenje šimerastih proizvoda jer će to dodatno naglasiti njihov tip kože. 

#9 Pre odlaska na bazen pokvasite svoju kosu. Tako će kosa upiti manje hlora i ne bi trebala da vam pozeleni ako ste plavuša.

#10 Posle pranja kose je vaša kosa najosetljivija. Mesto peškira iskoristite pamučnu majicu kako se ne bi dodatno oštetila.

-Nadam se da vam se svideo post. U komentare mi napišite neke svoje trikove. Do sledećeg posta, ljubim vas! ☺

Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

https://4.bp.blogspot.com/-ZdZI_PlANxs/WQjJVJX8HhI/AAAAAAAAJNY/NtZK3KU_fM8ypcgj9ffbaTn7ZhSczteCwCLcB/s1600/1a65e8f9912942e39e0668fe6b02c2fb.png

Share:

47 коментара

  1. Odlični saveti mila, broj 9 će mi koristiti, prvi put sam to sada čula i moraću da probam ovog leta ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, draga. Mnogo volim ovakve life hackove, posebno na tvom blogu jer stvarno uvek pomognu.

    Summer Bucket List | laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da sam prvi put na tvom blogu, i impresionirao me je. Znala sam dosta ovih hackova, ali svakako hvala. Dodala bih samo da za punije usne nije neophodan cimet. Mogu one oštre dlačice poslužiti kao piling. Takođe može i so, šećer i sl. ili krema za piling. :)

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!Pozluzice devojkama!Novi post!

    http://my-life-story-1.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam tip koji se šminka, ali ovo za bazen i kosu nisam znala. Hvala <3

    5 problema koje će samo ljubitelji serija razumjeti :moonstears

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Verujem da će mi neki od ovih svakako koristiti :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se sviđaju savjeti pogotovo onaj za kosu na bazenu jer ga nikad prije nisam čula kao ni onaj za polomljeni nokat. Sjajan post!:)❤︎

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Super post,jako koristan!
    Ako bi netko bio voljan, i posjetio ovaj YouTubu kanal, te se subscribe-ao, bilo bi mi jako drago. Ovo je novi kanal,koji će objavljivati svakakve vrste videa, od beauty do lifestyle-a. Ako netko želi saznati još više, može posjetiti moj blog. Također,ako netko želi follow back na YouTubu ostavite u komentarima mog posta.
    Kanal- https://www.youtube.com/channel/UCDTsT8dFnQ6jKm-zV8mkxrw?spfreload=5
    Blog- https://lovedisneyhr.blogspot.hr
    Blog2- http://mybeautycorner1.blogspot.hr/
    <3

    ОдговориИзбриши
  9. Znala sam skoro sve trikove koje si navela, ali nikada nisam znala zašto mi je kosa posle bazena zelenkasta! Sjajni trikovi inače! ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  10. Jako koristan post! <3
    http://glamvoyagediaries.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Ovi trikovi su baš fora, radujem se da isprobam neke od njih! Odličan post :)
    messy hair and hot coffee

    ОдговориИзбриши
  12. Divno, sigurno ću ih isprobati. Trikovi za talasastu kosu su mi omiljeni, jer je moja ravna, a gotovo svi mi govore da mi kovrdžava kosa dosta bolje stoji, tako da..probaću sigurno❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Uvijek obožavam da pletenicama napravim savršene talase u kosi xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlični saveti! Sigurno ću koristiti neki!

    ОдговориИзбриши
  15. Hi!
    Thank for your comment in my blog!!
    I follow you, I hope your follow in my blog ♥

    El Rincón de Paulagc

    ОдговориИзбриши
  16. Zaiista odlični trikovi, i nisam znala da posle pranja, bolje da uzmemo majicu, nego peškir, sada ću tako raditi, ionako mi je kosa uništena, još samo fali više da je uništim :D
    nMedusaa

    ОдговориИзбриши
  17. Zaista mi se dopadaju tvoji postovi ove tematike. Sjajno ih pišeš, odlični su. Kao i uvijek i ovaj post je vrlo korsitan. Svaka čast! :))

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  18. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ОдговориИзбриши
  19. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ОдговориИзбриши
  20. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Ovo će mi zasigurno pomoći! Zaista veoma koristan post i za većinu ovih stvari dosada nisam znala :)

    http://nadjaasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Pedivan post i jako zanimljivi trikovi. Dok sam imala paž frizuru imala sam istih problema sa kosom. Ali problem je što imam gustu kosu, pa zbog količine vode, morala sam držati peškir na glavi i to je dodatno je lomilo i izvijalo. Sada, kada imam dužu, za talasastu kosu korisim gumicu. Napravim pundžu, ono omotam samo kosu oko repa i svežem gumicom. A što se tiče nokta, možeš uzeti i jedan sloj toaletnog papira i staviti kao zamjenu za vrećicu čaja :D. Povoljnije je i jedostavnije, a uvijek pri ruci :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  23. very interesting post!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  24. awesome tips! contour and highlight is such a cool technique ^^ thanks for sharing!

    hey, you have such a cool blog! i'm following! and i would love if you could visit my blog, and maybe follow me too =)
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    ОдговориИзбриши
  25. Moram probati trik sa pletenicama i presom za kosu! :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  26. Veoma zanimljiv post. :)
    Ako se budem setila, zapratiću te i na ask-u, ali ako se setim jer sam malo zaboravna. S tim u vezi, zaboravila sam da te već pratim. :D

    Upravo sam napisala novi post, pa ako te zanima, pogledaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/06/vlogbovanje-belocrkvanski-karneval-2017_26.html

    ОдговориИзбриши
  27. Veoma korisni saveti. Odlican post! :)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  28. Odlicni saveti, vecina ce posluziti! Super post! ;)

    ОдговориИзбриши
  29. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  30. Prezanimljiv post draga moja, odlični savjeti, uživala sam čitajući! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  31. following each other ?(left sidebar "readers")
    ;-) lg https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  32. Diivan post, odusevljena sam!
    Noovi post o putu na Plitvice,pa ako mozes ostavi komentar --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/plitvice-lakes.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  33. Odličan i koristan post!

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  34. Iskreno su mi baš služili ovi saveti. Nisam pročitala ovakvu temu i zato pohvala za originalnost. Nisam znala da nam je kosa posle pranja najosetljivija ali sada znam i poslužiće mi,takođe isto nisam znala za ovo da pre ulaska u bazen trebamo malo pokvasiti kosu ali sada mi definitivno pomaže.
    Nova sam na blogu,volela bih kada bi mogla da pogledaš moj novi post ukoliko želiš. Hvala puno!♥
    link --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    ОдговориИзбриши
  35. Odličan post, dopadaju mi se ovi savjeti <3
    Jako mi se sviđa tvoj blog, ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/07/im-back-10-favourite-summer-songs.html

    ОдговориИзбриши
  36. thanks for the comment!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/2017/07/long-hoodie-dress-rosegal.html

    ОдговориИзбриши
  37. Obožavam postove ovog tipa! Hvala na korisnim savjetima, isprobat ću ovo s olovkom i afro loknama :)
    svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  38. Odličan post,svi savjeti su korisni i meni su dosta pomogli!♥



    Bella Place.

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥