Met gala 2017!

By Sandra Đukić - 13:00:00

Poydrav devojke, dobro došle u novi post. 

-1. maja se održao event tj. žurka Met gala na kojoj su prisustvovale mnoge poznate ličnosti. Ako sae ne varam, ovogodišnja žurka je bila posvećena ''Rei Kawakubo/Comme des Garçons: Art of the In-Between''. Neke poznate ličnosti su oborile sa nogu, dok su nečije kombinacije bile potpuni promašaj. U nastavku posta možete pročitati šta mislim o 10 kombinacija koje su se ''pronosale'' ove godine po crvenom tepihu! ☺

Cara Delevingne


-Okeej, ne znam zašto, ali od Care sam očekivala sve, samo ne ovakvu kombinaciju (što ne znači da mi se ne sviđa). Prisetimo se 2015. godine na primer, ili njene kobinacije 2014. godine na ovoj žurci. Ipak, moram priznati, jako mi se sviđa kako njoj stoji ova kreacija i sam odabir. Sve je sivo i njoj ova boja prelepo stoji. Mislim da je njena kosa ovog puta više izdominirala nego kombinacija i, bez obzira koliko mi čudno izgleda, smatram da je oborila sa nogu i jednostavno je prelepa. Šminka je savršen, sve je na svom mestu. 
Ocena:9,5/10

Gigi Hadid 


-Džidži je po meni uvek savršeno obučena i njen stil mi se jako sviđa, uvek se oduševim njenim kombinacijama i jednostavno je nepogrešiva. Ideja kao i sama haljina mi se sviđaju, izuzev toga što su dugi rukavi u pitanju. Mislim da bi mnogo lepše izgledalo da ih nema. Takođe mislim da je haljina nekako obična i dosadna, ali ona je to lepo iznela.
Ocena: 7/10

Rihanna


-Da li je potrebno komentarisati? To da je najoriginalnija bila, ne sumnam, ali zaista smatram da ovo nije za crveni tepih. Njene kombinacije prethodne tri godine su bile savršene, zaista ne znam šta joj bi da ovo obuče. Poštujem svačiji ukus, ali kada je reč o mom mišnjenju, jedino što mi se sviđa je kosa. Razumem da poznate ličnosti nekad žele da ispoštuju temu žurke, ali zaista, ona se zna mnogo lepše obući!
Ocena: 3/10

Selena Gomez


-Šta god da obuče, Selena izgleda prelepo. Haljina koju je nosila ove godine je prelepa, ali po meni suviše obična. Ona je zapravo na Met gal-u uvek jednostavno obučena dok je ovako modna ikona! Priznajem, njoj lepo stoje haljine koje je nosila ovih godina na već pomenutoj žurci, ali svakoj kombinaciji fale detalji. Ista priča kao i sa Džidži, samo što ona nije uspela na pravi nači da je iznese. Opet napominjem, to je samo moje mišljenje.
Ocena: 5/10

Kylie Jenner

-Kajli ova haljina savršeno stoji i mislim da je pun pogodak! Ne znam šta bih još rekla, sve je savršeno urađeno i osmišljeno do poslednjeg detalja. Stvarno ju je sjajno iznela, kosu i šminku da ne pominjem! 
Ocena: 10/10 

Bella Hadid 


-Verujem da je Bela ovom kombinacijom htela da istakne svoju liniju, ali je, mesto toga, samo učinila da izgleda mnogo starije. Iskreno, da li bi ste vi rekli da ona ima 20 godina? Ja definitivno ne. Mislim da ona može mnogo bolje da se obuče i da izgeda u skladu sa svojim godinama, ako ne i mlađe.
Ocena: 1/10

Jenifer Lopez 


-Dženifer izgleda lepo šta god da obuče. Istina, haljina jeste nekako obična, ali na Dženifer izgleda prelepo, boja baš ide na njen ten i boju kosu. Sviđaju mi se detalji koje je dodala poput prstenja i narukvica. Šminka je takođe odlična. Neutralno i njud se slađu uz haljinu, s tim da bi sigurno pogrešila ako bi stavila neki jači karmin ili nešto slično.
Ocena: 9/10

 Kim Kardashian

-Meni zaista nije jasno zašto se toliko poznatih odlučilo za jednobojne i jednostavne haljine. Šminka i kosa su klasična Kim, dok mi se izbor haljine ne sviđa. Prošle i preprošle godine je sijala, pogotovo preprošle i posle svega toga se odlučila za običnu, belu haljinu? Nikako mi to ne ide niti mogu da shvatim zašto toliko klasike.
Ocena: 4/10

Sofia Richie 


-Ova prelepa devojka se ove godine odlučila za srebrnu haljinu koja me je potpuno oduševila! Sviđa mi se odsjaj ili hologram, kako se to već tačno zove. Model je jako jednostavan, ali to je nešto što ovu haljinu čini drugačijom i posebnom. Njoj apsolutno prelepo stoji! Jedino što bih promenila je torbica i uzela istu kao što je haljina. Inače su šminka, jakna i kosa okej, sviđa mi se.
Ocena:  9/10

Kendall Jenner


-Haljina koju Kendal nosi je sama po sebi jako čudna, ali na neki uvrnuti način i lepa. Štikle koje je obula su prelepe i savršeno idu uz haljinu, a šminka i frizura sjajno izgledaju. Ne znam šta bih još rekla, njen izbor me svake godine obori s nogu i jednostavno zna kako da izdominira! 
Ocena: 10/10

-To je sve za ovaj post. Bilo mi je izuzetno zabavno da ga pišem, tako da, ako želite drugi deo, obavezno napišite to u komentare!
Šta vi mislite o kombinacijama poznatih ove godine?
 Do sledećeg posta, ljubim vas! :* ♥


Instagram: @Misseslandy
Ask.fm: @fashionlistt
pinterest: @Misseslandy
Twitter: @Misseslandy

https://4.bp.blogspot.com/-ZdZI_PlANxs/WQjJVJX8HhI/AAAAAAAAJNY/NtZK3KU_fM8ypcgj9ffbaTn7ZhSczteCwCLcB/s1600/1a65e8f9912942e39e0668fe6b02c2fb.png









  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. ajmee rihanna uzas ahahah
    JLo mi je savrseeenaa, haljina mi je bas divna, klasicna a opet posebna,
    kim takoder, svida mi se takav kroj haljine, odlicno

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv post. Moram da priznam da se sa nečime poistovjećujem, a sa nečime ne. Mislim sve je to ukusa. Mnoge ličnosti su me iznenadile i kao što ti kažeš, nisam očekivala tako nešto od pojedinih. Ali inače, stvarno super post ❤️❤️❤️


    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  3. Jao, Belina kombinacija me je baš razočarala, ne samo da ne izgleda kao da joj je tek 20 godina, već izgleda kao da je odavno prešla 40, što je baš bez veze jer je ona imala mnogo lepih pređašnjih kombinacija. Što se tiče Džidžine haljine, meni se baš dopada, samo što bih izbacila crne čarape iz cele kombinacije. :)

    ОдговориИзбриши
  4. OMG some outrageous outfits.
    Cara Delevigne reveals too much, she needs to cover up herself.
    Selena Gomez looks like she's wearing a nightgown. The trend with underwear worn as outerwear is about wearing a nightgown that looks like a dress, not the other way around, not wearing a dress that looks like a nightgown.
    Kylie Jenner, Bella Hadid and Kedall Jenner imitate Cher who wore a see-through dress for the Oscars in 1989, and that dress landed her on the worst dressed lists for years and years after that.
    LOL, some outrageous outfits.

    Enjoy the rest of your weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  5. Cara mi se nešto i ne dopada. Previše mi izgleda kao da je došla iz budućnosti.
    Gigi mi je super. Lično ovo ne bih nosila, ali njoj to super stoji.
    Rihana je odvratna u svakom smislu te reči. Ne znam gde joj je pamet bila da to obuče.
    Selenina kosa mi se ne sviđa jer je isuviše obična. Haljina mi je okej.
    Kylie je perfektna.
    Bella mi je fuj. Izgleda kao da se uvukla u neki džak.
    Dženifer je ekstra. Jedino što bih ja izmenila jeste da joj ruke budu gole, odnosno da nema ovo što liči na plašt.
    Kim- haljina manje- više, ali ne kapiram zašto toliko stavlja akcenat na zadnjicu???
    Sofia mi se ne dopada. Izgleda mi kao uvučena u aluminijum. Preveliki dekolte, takođe.
    Kendall mi je takođe savršena.

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥