Garderoba koja će osvežiti vaše outfite ovog leta | SHE IN

Pozdrav devojke, dobro došle u novi post!

-Posle dužeg vremena pišem novi post, ovog puta je to letnja lista želja sa SHE IN sajta. Već pomenuti sajt nudi širok izbor odeće, obuće, akcesoara i nakita. Bukvalno imate komade garderobe koji su sada atraktivni, koje ne možete pronaći kod nas a ljudi koji imaju iskustva sa sajtom kažu da je kvalitet stvari sličan kao iz Zare, na primer. ☺ U nastavku posta možete pogledati šta se to meni svidelo sa tog sajta!




1. Farmerke OVDE
2. Bluza OVDE
3. Košulja OVDE
4. Patike OVDE
5. Crop- top majica OVDE
6. Haljina OVDE

-Crne farmerke su definitivni 'must have' u ormaru svake devojke, bile one pocepane, poderane ili ''cele''. Na sajtu deluju jako lepo, a ja inače volim ovakve modele farmerki. ☺ Bliži se leto te je vreme da počnemo da vraćamo letnju odeću u ormare. Ljubitelj sam crne boje i iz tog razloga bih se opredelila za crnu bluzu sa vezom po sebi, koji je sada jako atraktivan. Imate slične bele na sajtu, ali ova mi je lepša od njih.
Još jedan trenutno atraktivan komad odeće su košulje na pruge. Konkretno ova ima vez koji se meni jako sviđa i osvežava izgled košulje.
Crne patike, šta da vam o njima pričam? Takođe 'must have', crne ili sive. Imate obe boje na sajtu i mislim da idu bukvalno uz sve! ☺ Što se krop-topa tiče, već napomenuh da je vreme da vraćamo letnju odeću u ormare a ova mi je posebno privukla pažnju zbog toga što je pocepana. Takve majice su pre par meseci postale hit a takođe i trend koji nam majke nikad neće oprostiti, haha. ☺
Za kraj, tu je jedna siva, klasična haljina. Kod nje mi se sviđaju prorezi i izgledala bi dosadno bez toga. Ako ćemo iskreno, onda mi se ona najlepša od svih stvari koje sam vam pokazala i od svih onih koje sam videla na SHE IN sajtu!

-To je sve za ovaj post. Komentarišite koja stvar vam se najviše sviđa. Hvala vam za 100k pregleda, nemate pojma koliko sam srećna i koliko mi znači. ♥
Do sledećeg posta, ljubim vas! ♥


Instagram: @Misseslandy

Ask.fm: @fashionlistt

pinterest: @Misseslandy

Twitter: @Misseslandy


Share:

3 коментара

  1. Super post, draga! Vidim da su te košulje na pruge sa vezom u trendu, ali meni iskreno i nisu baš nešto. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Cute items. :)

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши

Thank you for all coments! ♥